Nemzetközi arany minősítésú szolgáltató

Személyes ügyfélszolgálat

Értesítés ügyfélszolgálat-összevonásról

2019. augusztus 1-jétől a XI. kerületi Barázda utcai ügyfélszolgálati pult helyett a XIII. kerületi Váci úti ügyfélszolgálaton intézhetők a személyes megjelenést igénylő ügyek

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Fővárosi Vízművek Barázda utcai ügyfélszolgálati pultja átszervezés miatt 2019. július 31-én véglegesen bezár.

Augusztus 1-jétől a gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés érdekében ajánljuk figyelmükbe megújult online ügyfélszolgálatunkat, továbbá a vizvonal@vizmuvek.hu elérhetőségünket.
Folyamatban lévő ügyeikkel kapcsolatban, illetve amennyiben személyesen szeretnék a vízszolgáltatással kapcsolatos ügyeiket intézni, központi ügyfélszolgálatunkon várjuk Önöket a 1138 Budapest, Váci út 182. címen (3-as metró vonalán), a Duna Plaza melletti irodaház földszintjén.

Köszönjük szíves türelmüket és megértésüket a költözés miatt okozott esetleges kellemetlenségekért!

____________________________
 

Kedves Ügyfelünk!

Kérjük, hogy a gördülékeny és gyors ügyintézés, illetve az Ön adatbiztonsága érdekében, amennyiben személyesen keresi fel ügyfélszolgálatunkat, hozza magával a személyes iratait és azonosítóját, melyet bármelyik vízdíjszámláján megtalál (készülékhely, szerződéses folyószámla).

Amennyiben olyan, társaságunkkal kötött szolgáltatási szerződés miatt fordul hozzánk ügyintézés céljából, amely más nevére szól (házastárs, élettárs, szülő, gyermek, főbérlő stb.), kérjük feltétlenül hozza magával a kitöltött és aláírt meghatalmazás nyomtatványt is, melyet a linkre kattintva tud letölteni. Természetesen nyomtatványunkkal megegyező adattartalmú, kézzel, vagy géppel írt meghatalmazást is elfogadunk.

Együttműködését köszönjük!

A gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés érdekében ajánljuk figyelmébe megújult online ügyfélszolgálatunkat is.