Amennyiben valamilyen kéréssel, bejelentéssel, reklamációval kívánja megkeresni társaságunkat, lehetősége van az online ügyfélszolgálaton keresztül ügyintézés indítására.
Az Ügyintézés indítása menüpontban az alábbi kategóriákban tud ügyintézést kezdeményezni:
- fizetési mód módosítás (Vízművek általi számlabemutatás esetén),
- fogyasztói adatváltozás bejelentés,
- csekk pótlás (Vízművek általi számlabemutatás esetén),
- észrevétel online ügyfélszolgálattal kapcsolatban,
- számlamásolat kérése (Vízművek általi számlabemutatás esetén),
- mérőcsere munkalap igénylés,
- információkérés,
- reklamáció,
- Vízálló védelem biztosítás,
- VízPlusz kártya igénylés,
- locsolási kedvezmény igénybejelentés,
- gyakori kérdések,
- honlaptérkép.
Válaszunkat az Ügyintézés indítás menüpont alatt az Indított ügyek listájában a KAPCSOLAT, ÜGYEIM menüpont alatt az Online indított ügyeim menüpontban fogja megtalálni. A válaszadásunkról e-mailben is értesítjük.
Az online ügyfélszolgálat használatának előnyei:
- A bejelentést társaságunk azonnal megkapja, nem kell a postára várni, és biztosan, adatvédelmi szempontból is biztonságosan beérkezik.
- Nyomon követheti a folyamatban lévő ügyintézést.
- Szükség esetén további kiegészítéséket fűzhet a bejelentéshez, vagy kérésünkre a hiánypótlást teljesítheti.
- A válaszunkat szinte azonnal megkapja, nem kell a postára várni.
- Az indított ügyeit és a válaszokat a későbbiekben a rendszeren belül bármikor megtekintheti.