Ugrás a fő tartalomra

Tisztelt Felhasználó!

Az Ön által használt böngésző elavult, javasoljuk, hogy oldalunkat a megfelelő vizuális megjelenés érdekében korszerűbb (pl.: chrome, firefox, edge, stb.) böngésző használatával keresse fel ismét!

Megértését és együttműködését köszönjük!

Fővárosi Vízművek Zrt.

Ügyfélszolgálaton elintézhető ügyek

Online ügyfélszolgálaton intézhető megkeresések:

Regisztráció nélkül:

  • üzenetküldés
  • mérőállás rögzítése
  • átírás kezdeményezése
  • hiányzó szerződéses adatok pótlása
  • személyes ügyfélszolgálatra időpont egyeztetés
  • vízvizsgálatok
  • Vízhordási engedély
  • elvi nyilatkozat igénylése
  • új mellékmérős szerződés
  • új víz és szennyvízbekötés
  • közös képviselő változás bejelentés

Regisztrációval:

  • mérőállás rögzítése
  • lakás-mellékmérő üzembe helyezés, plomba pótlás
  • üzenetküldés
  • online indított ügyek megtekintése
  • online fizetés, fizetendő számlák megtekintése
  • e-számla, számlázási mód váltás
  • korábbi mérőállások megtekintése
  • leolvasási/diktálási időszakok megtekintése
  • lakás-mellékmérők adatai
  • új mellékmérős szerződés igénybejelentése
  • számlák megjelenítése
  • számlamásolat kérése
  • számlaegyenleg és történet megtekintése
  • tartozásigazolás letöltése
  • csekkpótlás, visszautalás, kifizetés kérése
  • részérték módosítása
  • szerződéses adatváltozás bejelentése
  • átírás kezdeményezése
  • ütemezett munkák megtekintése, időpont módosítása
  • személyes ügyfélszolgálatra időpont egyeztetés
  • Vízálló védelem biztosítás
  • locsolási kedvezmény igénybejelentés
  • használatbavételi engedély kérése
  • elvi nyilatkozat igénylése
  • tervjóváhagyás igénylése
  • vízhordási engedély igénylése
  • vízvizsgálatok
  • Vízhordási engedély
  • elvi nyilatkozat igénylése
  • új mellékmérős szerződés
  • új víz és szennyvízbekötés
  • szerződéses adatok megjelenítése
  • közös képviselő változás bejelentés
  • Meghatalmazás feltöltése
  • szerződéses dokumentumok megjelenítése
  • lakás-mellékmérők adatainak megjelenítése
  • adatkezelési nyilatkozatok megadása

Telefonon intézhető megkeresések:

  • hibabejelentés
  • vízszolgáltatással, szolgáltatóval vagy ügyintézési folyamattal kapcsolatos információkérés
  • időpont egyeztetetés kivizsgálás, mérőcsere, üzembe helyezés céljából,
  • időpont egyeztetés ügyintézésre
  • vízmérő rendkívüli mérőpontossági vizsgálatának kezdeményezése
  • méltányossági és jóváírási kérelmek
  • vízminőséggel kapcsolatos bejelentés
  • részszámla-érték módosítása (bekötési vízmérő esetén)
  • számlamásolat, tartozás igazolás, fogyasztás igazolás igénylése*
  • számlázással, befizetéssel kapcsolatos információkérés**
  • fizetési mód módosítása (kivéve csoportos beszedési megbízás)
  • levelezési cím, e-mail cím módosítása
  • más felhasználó, elkülönített vízhasználó szabálytalan vízvételezésére vonatkozó bejelentés
  • panaszbejelentés
  • egyéb, szolgáltatással, szolgáltatóval kapcsolatos bejelentés

Ügyfélszolgálati irodában intézhető megkeresések:

  • hibabejelentés
  • vízszolgáltatással, szolgáltatóval vagy ügyintézési folyamattal kapcsolat információkérés
  • új bekötés, ikresítés, elvágás, szüneteltetés, bővítés, megszüntetés bejelentése
  • mellékszolgáltatási szerződés átvétel, cseredokumentációk átvétele, újraindítás, tervjóváhagyási kérelem benyújtása
  • locsolási vízmérő megállapodás átvétel, tervjóváhagyási kérelem benyújtása
  • vízminőséggel kapcsolatos bejelentés
  • felhasználó személyében, adataiban bekövetkező változások bejelentése (átírás, közös képviselő váltás, stb.), székhelyváltozás bejelentés
  • kártérítési igény bejelentése
  • más felhasználó, elkülönített vízhasználó szabálytalan vízvételezésére vonatkozó bejelentés
  • panaszbejelentés
  • egyéb, szolgáltatással, szolgáltatóval kapcsolatos bejelentés
  • időpont egyeztetetés kivizsgálás, mérőcsere, üzembe helyezés céljából
  • vízmérő rendkívüli mérőpontossági vizsgálatának kezdeményezése
  • méltányossági és jóváírási kérelmek
  • részszámla-érték módosítása (bekötési vízmérő esetén)
  • számlamásolat, tartozás igazolás, fogyasztás igazolás kiállításának kérelme*
  • számlázással, befizetéssel kapcsolatos ügyintézés, információkérés, bejelentés**
  • részletfizetési megállapodás kötése
  • pénztári be- és kifizetés

Fiókirodában intézhető megkeresések:

  • hibabejelentés
  • vízszolgáltatással, szolgáltatóval vagy ügyintézési folyamattal kapcsolat információkérés
  • új bekötés, ikresítés, elvágás, szüneteltetés, bővítés, megszüntetés bejelentése
  • mellékszolgáltatási szerződés átvétel, cseredokumentációk átvétele, újraindítás
  • locsolási vízmérő megállapodás átvétel
  • vízminőséggel kapcsolatos bejelentés
  • felhasználó személyében, adataiban bekövetkező változások bejelentése (átírás, közös képviselő váltás, stb.), székhelyváltozás bejelentés
  • kártérítési igény bejelentése
  • más felhasználó, elkülönített vízhasználó szabálytalan vízvételezésére vonatkozó bejelentés
  • panaszbejelentés
  • egyéb, szolgáltatással, szolgáltatóval kapcsolatos bejelentés
  • időpont egyeztetetés kivizsgálás, mérőcsere, üzembe helyezés céljából
  • vízmérő rendkívüli mérőpontossági vizsgálatának kezdeményezése
  • méltányossági és jóváírási kérelmek
  • részszámla-érték módosítása (bekötési vízmérő esetén)
  • számlamásolat, tartozás igazolás, fogyasztás igazolás kiállításának kérelme*
  • számlázással, befizetéssel kapcsolatos ügyintézés, információkérés, bejelentés**
  • részletfizetési megállapodás kötése

Írásban intézhető megkeresések:

  • vízszolgáltatással, szolgáltatóval vagy ügyintézési folyamattal kapcsolat információkérés
  • új bekötés, ikresítés, elvágás, szüneteltetés, bővítés, megszüntetés bejelentése
  • szolgáltatási szerződéssel kapcsolatos igények bejelentése, információkérés
  • mellékszolgáltatási szerződéssel kapcsolatos igények bejelentése, információkérés
  • locsolási vízmérő megállapodással kapcsolatos igények bejelentése, információkérés
  • vízminőséggel kapcsolatos bejelentés
  • felhasználó személyében, adataiban bekövetkező változások bejelentése (átírás, közös képviselő váltás, stb.), székhelyváltozás bejelentés
  • kártérítési igény bejelentése
  • más felhasználó, elkülönített vízhasználó szabálytalan vízvételezésére vonatkozó bejelentés
  • panaszbejelentés
  • egyéb, szolgáltatással, szolgáltatóval kapcsolatos bejelentés
  • vízmérő rendkívüli mérőpontossági vizsgálatának kezdeményezése
  • méltányossági és jóváírási kérelmek
  • részszámla-érték módosítása (bekötési vízmérő esetén)
  • számlamásolat, tartozásigazolás, fogyasztás igazolás kiállításának kérelme*
  • számlázással, befizetéssel kapcsolatos ügyintézés, információkérés, bejelentés**

Zöld számon intézhető megkeresések:

  • mérőállás bejelentés

* számlamásolat igénylésére abban az esetben van lehetőség, ha a számla kibocsátója közvetlenül a Fővárosi Vízművek Zrt.
** amennyiben a számla kibocsátója közvetlenül a Fővárosi Vízművek Zrt.