Tisztelt Felhasználó!

Az Ön által használt böngésző elavult, javasoljuk, hogy oldalunkat a megfelelő vizuális megjelenés érdekében korszerűbb (pl.: chrome, firefox, edge, stb.) böngésző használatával keresse fel ismét!

Megértését és együttműködését köszönjük!

Fővárosi Vízművek Zrt.

Vízművek.hu
Online ügyfélszolgálat
KezdőlapTársaságunkKarrier
Vakbarát verzió
Eng
Online ügyfélszolgálat

Kezdőlap

Ügyintézés
Mérőállás rögzítés Adatváltozás, költözés Lakás-mellékvízmérő cseréje Új locsolási vízmérő igénylése Számlázás, fizetés Prémium ügykezelés

Új szerződés, Igénybejelentés

Adatváltozás, költözés Közös képviselő változás bejelentés Új lakás-mellékvízmérő Mellékvízmérő számlázás újraindítás Új locsolási vízmérő Elvi nyilatkozat
Új víz- és/vagy szennyvízbekötés Tervjóváhagyás Tervkészítés megrendelése Használatbavételi engedély Locsolási kedvezmény igénylés Szerződés megszüntetés

Műszaki ügyek

Hibabejelentés Prémium ügykezelés Mérnöktanácsadás Vízhordási engedély tűzcsapról Fogyasztás szüneteltetés Bekötés megszüntetés

Mérőállás, Mérőcsere

Mérőállás rögzítés Lakás-mellékvízmérő egyedi és csoportos csere, záróelem pótlás Locsolási vízmérő csere Főmérő csere Időpont módosítás Szerződött partnerek

Számlázás, fizetés

E-számla, Online fizetés Részérték, átalány módosítás Kimutatások lekérése Számlaügyintézés, reklamáció
Lakossági szolgáltatások

Ajánlataink lakossági ügyfeleinknek

 

Kattintson! 

Műszaki szolgáltatások

Vízszerelő szolgáltatás Csőtöréskeresés Nyomvonal vizsgálat és talajradar Ivóvíz- és szennyvízbekötési terv készítése

Vízvizsgálatok

Ivóvízvizsgálatok Medencevíz vizsgálat Kútvízvizsgálatok

Egyéb szolgáltatások

Prémium ügykezelés Vízálló védelem biztosítás VízPlusz kártya Kiadó és eladó ingatlanok

Összes lakossági szolgáltatás

Üzleti szolgáltatások

Ajánlataink üzleti ügyfeleinknek

 

Kattintson! 

Kiemelt ajánlataink

Komplex vízipari megoldások

Szaktanácsadás Tervezés Kivitelezés Üzemeltetés

Műszaki szolgáltatások

Vízszerelő szolgáltatás Tűzcsap vízhozammérés Vízhordási engedély Csőtöréskeresés és veszteség-felkutatás Nyomvonal vizsgálat és talajradar

Mérnökszolgáltatás

CFD áramlásmodellezés Ivóvíz- és szennyvízbekötési terv készítése

Vízvizsgálatok

Ivóvízvizsgálat Medencevíz vizsgálat Legionella kockázatbecslés

Egyéb szolgáltatások

Prémium ügykezelés Vízálló védelem biztosítás Hálózati vízadagoló Kiadó és eladó ingatlanok EasyReader leolvasóbot

Összes üzleti szolgáltatás

Referenciáink

Információk
Munkatérkép Díjszabások Mérők, leolvasás, fogyasztás Számlázás, számlamagyarázat

Munkatérkép - hol dolgozunk?

Vízminőség, vízkeménység

Dokumentumtár

Elektronikus ügyintézés

Mérők, leolvasás, fogyasztás

Víztakarékosság Társasházi távleolvasás

Díjszabások

Lakossági vízdíjkalkulátor Üzleti vízdíjkalkulátor Díjszabások Díjtámogatások Védendő felhasználók

Számlázás, számlamagyarázat

Társasházak számlázása Gazdálkodó szervezetek és intézmények számlázása Számlamagyarázó

Hivatalos, közérdekű

Segítség panaszkezeléshez Jogi háttér, felügyeleti szervek MEKH Felhasználói Elégedettségi Felmérés Üzletszabályzat, ÁSZF Garanciavállalás Ügyfélszolgálati elérhetőségek

Társaságunk

Társaságunk
Támogatott projektjeink Szolgáltatási terület Díjak, elismerések, tanúsítványok Akkreditált laboratórium

Alapinformációk

Küldetésünk Tulajdonosok, vezetőség Cégtörténet Támogatott projektjeink Díjak, tanúsítványok Kapcsolat

Társadalmi szerepvállalás

Környezetvédelem Támogatás és szponzoráció Fővárosi Vízművek Sportkör

Irányelvek, irányítási rendszerek

Irányelvek, politikák Integrált irányítási rendszer Üzemeltetés, ivóvízbiztonság Akkreditált laboratórium Energiagazdálkodási irányítási rendszer (ISO 50001) Műszaki fejlesztés

Közzétételek

Közérdekű adatok Közszolgáltatással kapcsolatos információk

Szolgáltatásaink

Szolgáltatási területünk Vízellátás Szennyvízkezelés

Letölthető anyagok

Kiadványok Jelentések
Sajtó

Hírek

A képen csősérülés utáni utcakép látható, vízben álló autókkal, és úttesttel.
Tájékozódjon társaságunk jelentősebb hibaelhárítási munkáiról, létesítményeiről, eseményeiről. 

Információk

Hírek Sajtókapcsolat
Beszerzés
Közbeszerzési terv Szerződések listája Általános szerződéses feltételek és kötelező érvényű mellékletek

Beszerzési tervek és eljárások

Közbeszerzési terv Aktuális eljárások Archív eljárások

Közzétételek

Közbeszerzési közzétételek Szerződések listája Éves statisztikai összegzés

Beszállítói információk

Általános ismertető Előminősítés Adatkezelési tájékoztató Általános szerződési feltételek és kötelező érvényű mellékletek

Karrier

Aktuális pozíciók
Egyszerűsített jelentkezés
Gyakornoki képzés
Copyright © 2023 Fővárosi Vízművek
Nyitólap Kezdőlap Információk Hivatalos, közérdekű Ügyfélszolgálati elérhetőségek

Elérhetőségek

  • Online ügyintézés és üzenetküldés
  • Hibabejelentés
  • Mérőállás bejelentés
  • Személyes ügyintézés 
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Elektronikus ügyintézés
  • Papír alapú ügyintézés

Értékesítési és ügyfélszolgálati igazgató: Girasek Balázs


Online ügyintézés és üzenetküldés

Online ügyfélszolgálatunk kényelmes, a nap bármely órájában elérhető ügyintézési lehetőséget biztosít Önnek.

Az online felület a Fővárosi Vízművek Zrt. jelenlegi és jövőbeni ügyfelei számára is teljes körű ügyintézési lehetőségeket kínál. Érdemes tehát a könnyebb, gyorsabb, egyszerűbb ügyintézést, vagyis az online ügyfélszolgálatot választani.

Online ügyfélszolgálaton intézhető ügyek

  • Mérőállás rögzítése
  • Lakás mellékmérő cserére, üzembe helyezésre időpont egyeztetés
  • Csoportos lakás-mellékvízmérővel kapcsolatos megrendelés leadása
  • Mérőcsere, üzembe helyezés időpont módosítás
  • Fogyasztás kimutatás lekérése
  • Korábbi mérőállások megtekintése
  • Jövőbeni leolvasási/diktálási időszakok megjelenítése, letöltése
  • E-számla beállítás, számlázási mód váltás
  • Online számlafizetés
  • Számlák megjelenítése
  • Számlamásolat kérése
  • Számlaegyenleg és történet lekérése, letöltése
  • Tartozásigazolás letöltése
  • Csekkpótlás, kifizetés, visszautalás kérés
  • Részérték módosítása
  • Átírás kezdeményezése (költözés utáni felhasználó változás bejelentés)
  • Új lakás-mellékvízmérő számlázásba vételi igény leadása (mérők beszerelését követően)
  • Mellékvízmérő számlázás újraindítás (ha a korábbi szerződés megszűnt)
  • Elvi nyilatkozat igénylése
  • Tervjóváhagyás igénylése
  • Új víz- és szennyvízbekötés igénybejelentése
  • Új víz- és szennyvízbekötés megrendelése (árajánlat alapján)
  • Közműegyeztetés, forgalomtechnikai terv, közútkezelői és tulajdonosi hozzájárulás megrendelése
  • Használatbavételi engedély igénylése
  • Locsolási kedvezmény igénylése
  • Új locsolási mellékmérő számlázása vételének igénylése (mérő beszerelését követően)
  • Szerződés felmondása
  • Üzenetküldés (reklamáció, panaszbejelentése, információkérés, kártérítési igény)
  • Időpont-egyeztetés személyes ügyintézéshez
  • Online indított ügyek, szolgáltató válaszainak megtekintéseVízálló védelem biztosítás kötése
  • Vízvizsgálatok megrendelése
  • Vízhordási engedély igénylése
  • Vízszerelő szolgáltatás megrendelése
  • Szennyvíz elszállítás megrendelése
  • Csőtöréskeresés és műszeres nyomvonalkeresés megrendelése
  • Tűzcsap vízhozam mérés megrendelése
  • Meghatalmazás feltöltése
  • Szerződéses adatok, szerződéses dokumentumok, lakás-mellékmérők adatainak megtekintése letöltése

A felsorolt ügyintézéseken kívül Üzenetküldés menüpontban bármely egyéb témában megkereshet minket.

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ

ÜZENETKÜLDÉS

Hibabejelentés

Társaságunk karbantartási kötelezettségébe tartozó vízfolyással, szerelvényekkel, mérőkkel kapcsolatos hibabejelentő vonalunk a nap 24 órájában elérhető. Ezen a telefonszámon kizárólag hibabejelentéssel kapcsolatos hívásokat fogadunk és csak a társaságunk illetékességébe tartozó hibákat állítjuk helyre. 

Ha a munkatársaink a helyszínen megállapítják, hogy a hiba nem társaságunk karbantartása alá tartozó szakaszon van, vagy az ingatlanra történő bejutás nem biztosított számukra, kiszállási díjat számlázunk ki a bejelentők/felhasználók felé.

Hibabejelentő vonal

Hibabejelentés telefonszáma: 06 80 247 247


Az azonnali intézkedést igénylő munkák esetén a gyorsabb és hatékonyabb kiszolgálás érdekében kérjük, válassza a telefonos kapcsolatfelvételt! 

E-mailben

hibabejelentes@vizmuvek.hu

Amennyiben e-mailt küld nekünk, a gördülékeny ügyintézéshez kérjük, szíveskedjen megadni telefonszámát, és a hibajelenség címét, pontos helyét. 


Mérőállás bejelentés

Mérőállását a nap 24 órájában bediktálhatja az online ügyfélszolgálatunkon és Otthon+ applikáción keresztül vagy a mérőállás bejelentő vonalunkon a diktálási időszakon belül.

Online ügyfélszolgálaton

Online ügyfélszolgálatunkon a mérőállás bejelentéséhez nem szükséges regisztráció, de regisztrációval természetesen egyszerűbb.

MÉRŐÁLLÁS RÖGZÍTÉS
 
Otthon+ mobilapplikációnk elérhetőségei:

Az Otthon+ applikáció letölthető az AppStore-ból.      Az Otthon+ applikáció letölthető a Google Play alkalmazásból.


Mobil telefonról

Mérőállás bejelentés mobilhálózatból: 06 1 450 2777

Vezetékes telefonról

Mérőállás bejelentés vezetékes számról: 06 80 200 777

 

Személyes ügyintézés 

Központi ügyfélszolgálati iroda BudapestenTököli ügyfélszolgálati pont
Százhalombattai ügyfélszolgálati pontSzigetszentmiklósi ügyfélszolgálati fiókiroda

A gyorsabb ügyintézésért és a sorbanállás elkerülése érdekében kérjük foglaljon időpontot a kívánt ügyfélszolgálatra az alábbi gomb megnyomásával: 

IDŐPONTFOGLALÓ

Személyes ügyfélszolgálaton intézhető ügyek

  • hibabejelentés
  • vízszolgáltatással, szolgáltatóval vagy ügyintézési folyamattal kapcsolat információkérés
  • új bekötés, ikresítés, elvágás, szüneteltetés, bővítés, megszüntetés bejelentésre vonatkozó dokumentumok átvétele
  • mellékszolgáltatási szerződés átvétel, cseredokumentációk átvétele, újraindítás, 
  • locsolási vízmérő hozzájárulás vagy megállapodás átvétel, 
  • vízminőséggel kapcsolatos bejelentés
  • felhasználó személyében történő változást bejelentő, igazoló dokumentumok átvétele
  • felhasználó adataiban bekövetkező változások bejelentése, közös képviselő váltás, székhelyváltozás bejelentés
  • kártérítési igény bejelentése
  • más felhasználó, elkülönített vízhasználó szabálytalan vízvételezésére vonatkozó bejelentés
  • panaszbejelentés
  • egyéb, szolgáltatással, szolgáltatóval kapcsolatos bejelentés
  • időpont egyeztetetés kivizsgálás, mérőcsere céljából
  • vízmérő rendkívüli hitelesítésének kérelme
  • méltányossági és jóváírási kérelmek
  • részszámla-érték módosítása
  • számlamásolat, tartozás igazolás, fogyasztás igazolás kiállításának kérelme
  • számlázással, befizetéssel kapcsolatos ügyintézés, információkérés, bejelentés
  • részletfizetési megállapodás kötése
  • pénztári be-, és kifizetés (csak a központi ügyfélszolgálati irodában)

Telefonos ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálatunk hétfőtől szerdáig, továbbá pénteken 8-17 óra, míg csütörtökön 8-20 óra között fogadja hívását. 

Munkatársaink ugyanazon adatokat látják, melyet az online felületen a regisztrált ügyfelek le tudnak kérdezni, és azzal megegyező időpontokat tudnak adni.

Minden készülékről

A Vízvonal telefonszáma mobiltelefonról is a 06 1-es előhívóval hívható. 

20-as, 30-as, 70-es és egyéb előhívókkal a Vízvonal nem érhető el.

A Vízvonal telefonos ügyfélszolgálat telefonszáma: 06 1 247 7777

 

A Vízvonalon választható IVR menüpontok

Telefonjának nyomógombjaival az alábbi menüpontok közül választhat. Kérjük, hívása előtt készítse elő készülékhely azonosítóját, melyet a vízdíj számláján talál meg. (Számlamagyarázó, 21. pont):

1. Panaszbejelentés
2. Átírás, adatváltozás bejelentés

    2.1. Lakásmellékmérő átírás
    2.2. Főmérő átírás, adatváltozás (aknában, pincében)
    2.3. Szerződéses adatok pótlása
3. Leolvasással kapcsolatos ügyintézés
    3.1. Lakásmellékmérő leolvasás
    3.2. Főmérő leolvasás (aknában, pincében)
    3.3. Diktálás az éves leolvasási időszakban
4. Számlázással kapcsolatos ügyintézés
    4.1. Folyószámla- egyenleg lekérdezés
    4.2. Lakásmellékmérő számlázás
    4.3. Főmérő számlázás (aknában, pincében)
5. Mérőcsere-ügyintézés
    5.1. Lakásmellékmérő csere
    5.2. Főmérő csere (aknában, pincében)
    5.3. Locsolási célú mellékmérő csere
6. Műszaki ügyintézés
    6.1. Vízhálózati ügyintézés
    6.2. Csatornahálózati ügyintézés
7. Szennyvízelszállítás megrendelése
    7.1. Meglévő ügyfél vagyok
    7.2. Új ügyfél vagyok
8. Általános információk és Vízplusz szolgáltatások
    8.1. Online ügyfélszolgálati tájékoztató
    8.2. Vízplusz szolgáltatások
       8.2.1. Vízszerelő szolgáltatás
          8.2.1.1. Általános tájékoztatás
          8.2.1.2. Korábban megrendelt vízszerelő szolgáltatás módosítása
       8.2.2. Vízálló védelem biztosítás
       8.2.3. Laborszolgáltatások
       8.2.4. Csőtöréskeresés szolgáltatások
       8.2.5. Komplex vízipari megoldások egy kézből
    8.3. Mérőállás bejelentés lehetőségei
       8.3.1. Zöldszámon történő mérőállás rögzítés
       8.3.2. Otthon+ szolgáltatás
       8.3.3. Online ügyfélszolgálat
    8.4. Locsolási kedvezmények
    8.5. Adatkezelési tájékoztató
    8.6. Szezonális tippek, tanácsok
    8.7. Azonosítással kapcsolatos információk
    8.8. Aktuális információk    
9. Angol/English

Telefonon intézhető megkeresések

  • hibabejelentés
  • vízszolgáltatással, szolgáltatóval vagy ügyintézési folyamattal kapcsolatos információkérés
  • időpont egyeztetetés kivizsgálás, mérőcsere céljából
  • időpont egyeztetés ügyintézésre
  • vízmérő rendkívüli hitelesítésének kérelme
  • méltányossági és jóváírási kérelmek
  • vízminőséggel kapcsolatos bejelentés
  • részszámla-érték módosítása
  • számlamásolat, tartozásigazolás, fogyasztás igazolás igénylése
  • számlázással, befizetéssel kapcsolatos információkérés
  • fizetési mód módosítása (kivéve csoportos beszedési megbízás, elektronikus számla)
  • levelezési cím, e-mail cím módosítása
  • mérőállás bejelentés (a Fővárosi Vízművek Zrt. mérőállás bejelentő automata vonalán)
  • kártérítési igény bejelentése
  • más felhasználó, elkülönített vízhasználó szabálytalan vízvételezésére vonatkozó bejelentés
  • panaszbejelentés
  • egyéb, szolgáltatással, szolgáltatóval kapcsolatos bejelentés
  • leolvasás pótlására vonatkozó igények, nyomtatványok, dokumentumok igénylése


Elektronikus ügyintézés

E-papír

Az e-papír szolgáltatás bejelentkezéshez Ügyfélkapu regisztrációval szükséges rendelkezni.

Bejelentkezést követően először a címzettet kell kiválasztania: Fővárosi Vízművek Zrt., majd a Fővárosi Vízművek Zrt. nevével jelölt ügytípusok közül válassza ki az Önnek megfelelőt. A témacsoport mező a fenti két mező kitöltését követően automatikusan kitöltésre kerül. Ezt követően szövegesen begépelheti a társaságunk számára küldendő információkat, kérelmeket.

Kérjük, hogy amennyiben olyan megkereséssel fordul hozzánk, melynek érdemi ügyintézéséhez kitöltendő nyomtatvány is szükséges, akkor azt lehetőség szerint – a szükséges aláírásokkal ellátva – csatolja a bejelentéséhez. Nyomtatványaink erről az oldalról tölthetők le.

Elektronikus aláírással nem rendelkező lakossági ügyfeleinknek lehetőségük van elektronikus aláírást igénylő dokumentumot, az úgynevezett AVDH (azonosításra visszavezetett dokumentum-hitelesítés) szolgáltatással benyújtaniuk a https://niszavdh.gov.hu oldalon keresztül társaságunkhoz.

e-PAPÍR
NYOMTATVÁNYOK


Hivatali kapu

Társaságunk elektronikus ügyintés biztosítására kötelezett szervezet számára biztonságos kézbesítési szolgáltatáson keresztül is elérhető az alábbi azonosító adatok felhasználásával:

Hivatal rövid neve: FOVIZ
KRID azonosító: 207342199

SZÜF 

Társaságunk  SZÜF központi szolgáltatáson keresztül történő elérhetősége:

SZÜF-Magyarország.hu
 

Papír alapú ügyintézés

Amennyiben levelet, dokumentumot kíván számunkra küldeni, kérjük, az alábbi címre postázza:
1397 Budapest, Pf. 512.

Módosul társaságunk százhalombattai ügyfélszolgálati pontjának nyitvatartása


Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy társaságunk százhalombattai ügyfélszolgálati pontján munkatársaink 2023. szeptember 4-től az alábbi nyitvatartási rend szerint állnak rendelkezésükre:

Hétfő: 8:00 – 15:30
Szerda: 8:00 – 15:30

Felhívjuk figyelmüket, hogy műszaki jellegű és csoportos mellékmérős ügyintézésre százhalombattai ügyfélszolgálati pontunkon nincs lehetőség.
A gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés érdekében ajánljuk figyelmükbe megújult online ügyfélszolgálatunkat.

Széchenyi - 2020 Nemzeti arany minősítésű szolgáltató Hungarian water treatment cluster Aqua Publica Europea
Üzletszabályzat, ÁSZF Adatkezelés Impresszum, SSL tanúsítvány Visszaélési gyanú bejelentése
Közérdekű adatok Közszolgáltatói információk Támogatott projektek Oldaltérkép
© 2023 Fővárosi Vízművek
Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/005400
Online ügyfélszolgálat
Chatbot Kérdése van?
Széchenyi logó

Tisztelt Ügyfelünk!

Online ügyfélszolgálatunkon {from} órától várhatóan {to} óráig karbantartási munkákat végzünk.
Ez idő alatt online ügyfélszolgálatunk nem lesz elérhető.

Megértését és türelmét köszönjük!

Fővárosi Vízművek Zrt.

Tovább az ügyfélszolgálat oldalára