Ugrás a fő tartalomra

Tisztelt Felhasználó!

Az Ön által használt böngésző elavult, javasoljuk, hogy oldalunkat a megfelelő vizuális megjelenés érdekében korszerűbb (pl.: chrome, firefox, edge, stb.) böngésző használatával keresse fel ismét!

Megértését és együttműködését köszönjük!

Fővárosi Vízművek Zrt.

Elérhetőségek

Ügyfélszolgálati igazgató: Girasek Balázs


Online ügyintézés és üzenetküldés

Online ügyfélszolgálatunk kényelmes, a nap bármely órájában elérhető ügyintézési lehetőséget biztosít Önnek.

Az online felület a Fővárosi Vízművek Zrt. jelenlegi és jövőbeni ügyfelei számára is teljes körű ügyintézési lehetőségeket kínál. Érdemes tehát a könnyebb, gyorsabb, egyszerűbb ügyintézést, vagyis az online ügyfélszolgálatot választani.

Online ügyfélszolgálaton intézhető ügyek

A felsorolt ügyintézéseken kívül Üzenetküldés menüpontban bármely egyéb témában megkereshet minket.

ÜZENETKÜLDÉS

Hibabejelentés

Társaságunk karbantartási kötelezettségébe tartozó vízfolyással, szerelvényekkel, mérőkkel kapcsolatos hibabejelentő vonalunk a nap 24 órájában elérhető. Ezen a telefonszámon kizárólag hibabejelentéssel kapcsolatos hívásokat fogadunk és csak a társaságunk illetékességébe tartozó hibákat állítjuk helyre. 

Ha a munkatársaink a helyszínen megállapítják, hogy a hiba nem társaságunk karbantartása alá tartozó szakaszon van, vagy az ingatlanra történő bejutás nem biztosított számukra, kiszállási díjat számlázunk ki a bejelentők/felhasználók felé.

Hibabejelentő vonal

Hibabejelentés telefonszáma: 06 80 247 247


Az azonnali intézkedést igénylő munkák esetén a gyorsabb és hatékonyabb kiszolgálás érdekében kérjük, válassza a telefonos kapcsolatfelvételt! 

E-mailben

A hibabejelentes@vizmuvek.hu címen várjuk bejelentését.

Amennyiben e-mailt küld nekünk, a gördülékeny ügyintézéshez kérjük, szíveskedjen megadni telefonszámát, és a hibajelenség címét, pontos helyét. 


Mérőállás bejelentés

Mérőállását a nap 24 órájában bediktálhatja az online ügyfélszolgálatunkon és Otthon+ applikáción keresztül vagy a mérőállás bejelentő vonalunkon a diktálási időszakon belül.

Online ügyfélszolgálaton

Online ügyfélszolgálatunkon a mérőállás bejelentéséhez nem szükséges regisztráció, de regisztrációval természetesen egyszerűbb.

Otthon+ mobilapplikációnk elérhetőségei:

Az Otthon+ applikáció letölthető az AppStore-ból.      Az Otthon+ applikáció letölthető a Google Play alkalmazásból.


Mobil telefonról

Mérőállás bejelentés mobilhálózatból: 06 1 450 2777

Vezetékes telefonról

Mérőállás bejelentés vezetékes számról: 06 80 200 777

 

Személyes ügyintézés 

A gyorsabb ügyintézésért és a sorbanállás elkerülése érdekében kérjük, foglaljon időpontot a kívánt ügyfélszolgálatra az alábbi gomb megnyomásával: 

Személyes ügyfélszolgálaton intézhető ügyek

  • hibabejelentés
  • vízszolgáltatással, szolgáltatóval vagy ügyintézési folyamattal kapcsolat információkérés
  • új bekötés, ikresítés, elvágás, szüneteltetés, bővítés, megszüntetés bejelentésre vonatkozó dokumentumok átvétele
  • mellékszolgáltatási szerződés átvétel, cseredokumentációk átvétele, újraindítás, 
  • locsolási vízmérő hozzájárulás vagy megállapodás átvétel, 
  • vízminőséggel kapcsolatos bejelentés
  • felhasználó személyében történő változást bejelentő, igazoló dokumentumok átvétele
  • felhasználó adataiban bekövetkező változások bejelentése, közös képviselő váltás, székhelyváltozás bejelentés
  • kártérítési igény bejelentése
  • más felhasználó, elkülönített vízhasználó szabálytalan vízvételezésére vonatkozó bejelentés
  • panaszbejelentés
  • egyéb, szolgáltatással, szolgáltatóval kapcsolatos bejelentés
  • időpont egyeztetetés kivizsgálás, mérőcsere céljából
  • vízmérő rendkívüli hitelesítésének kérelme
  • méltányossági és jóváírási kérelmek
  • részszámla-érték módosítása
  • számlamásolat, tartozás igazolás, fogyasztás igazolás kiállításának kérelme
  • számlázással, befizetéssel kapcsolatos ügyintézés, információkérés, bejelentés
  • részletfizetési megállapodás kötése
  • pénztári be-, és kifizetés (csak a központi ügyfélszolgálati irodában)

Telefonos ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálatunk hétfőtől szerdáig 8:00 – 16:00 óra, csütörtökön 8:00 – 20:00 óra, pénteken 8:00 – 15:00 óra között fogadja hívását.

Munkatársaink ugyanazon adatokat látják, melyet az online felületen a regisztrált ügyfelek erről a linkről le tudnak kérdezni, és azzal megegyező időpontokat tudnak adni.

Minden készülékről

A Vízvonal telefonszáma mobiltelefonról is a 06 1-es előhívóval hívható. 

20-as, 30-as, 70-es és egyéb előhívókkal a Vízvonal nem érhető el.

A Vízvonal telefonos ügyfélszolgálat telefonszáma: 06 1 247 7777

 

A Vízvonalon választható IVR menüpontok

Telefonjának nyomógombjaival az alábbi menüpontok közül választhat. Kérjük, hívása előtt készítse elő készülékhely azonosítóját, melyet a vízdíj számláján talál meg. (Számlamagyarázó oldalunkra erre a linkre kattintva léphet át, ahol a 21-es sorszám mutatja a készülékhely azonosítójának helyét):

1. Panaszbejelentés
2. Átírás, adatváltozás bejelentés

    2.1. Lakásmellékmérő átírás
    2.2. Főmérő átírás, adatváltozás (aknában, pincében)
    2.3. Szerződéses adatok pótlása
3. Leolvasással kapcsolatos ügyintézés
    3.1. Lakásmellékmérő leolvasás
    3.2. Főmérő leolvasás (aknában, pincében)
    3.3. Diktálás az éves leolvasási időszakban
4. Számlázással kapcsolatos ügyintézés
    4.1. Folyószámla- egyenleg lekérdezés
    4.2. Lakásmellékmérő számlázás
    4.3. Főmérő számlázás (aknában, pincében)
5. Mérőcsere-ügyintézés
    5.1. Lakásmellékmérő csere
    5.2. Főmérő csere (aknában, pincében)
    5.3. Locsolási célú mellékmérő csere
6. Műszaki ügyintézés
    6.1. Vízhálózati ügyintézés
    6.2. Csatornahálózati ügyintézés
7. Szennyvízelszállítás megrendelése
    7.1. Meglévő ügyfél vagyok
    7.2. Új ügyfél vagyok
8. Általános információk és Vízplusz szolgáltatások
    8.1. Online ügyfélszolgálati tájékoztató
    8.2. Vízplusz szolgáltatások
       8.2.2. Vízálló védelem biztosítás
       8.2.3. Laborszolgáltatások
       8.2.4. Csőtöréskeresés szolgáltatások
       8.2.5. Komplex vízipari megoldások egy kézből
    8.3. Mérőállás bejelentés lehetőségei
       8.3.1. Zöldszámon történő mérőállás rögzítés
       8.3.2. Otthon+ szolgáltatás
       8.3.3. Online ügyfélszolgálat
    8.4. Locsolási kedvezmények
    8.5. Adatkezelési tájékoztató
    8.6. Szezonális tippek, tanácsok
    8.7. Azonosítással kapcsolatos információk
    8.8. Aktuális információk    
9. Angol/English

Telefonon intézhető megkeresések

  • hibabejelentés
  • vízszolgáltatással, szolgáltatóval vagy ügyintézési folyamattal kapcsolatos információkérés
  • időpont egyeztetetés kivizsgálás, mérőcsere céljából
  • időpont egyeztetés ügyintézésre
  • vízmérő rendkívüli hitelesítésének kérelme
  • méltányossági és jóváírási kérelmek
  • vízminőséggel kapcsolatos bejelentés
  • részszámla-érték módosítása
  • számlamásolat, tartozásigazolás, fogyasztás igazolás igénylése
  • számlázással, befizetéssel kapcsolatos információkérés
  • fizetési mód módosítása (kivéve csoportos beszedési megbízás, elektronikus számla)
  • levelezési cím, e-mail cím módosítása
  • mérőállás bejelentés (a Fővárosi Vízművek Zrt. mérőállás bejelentő automata vonalán)
  • kártérítési igény bejelentése
  • más felhasználó, elkülönített vízhasználó szabálytalan vízvételezésére vonatkozó bejelentés
  • panaszbejelentés
  • egyéb, szolgáltatással, szolgáltatóval kapcsolatos bejelentés
  • leolvasás pótlására vonatkozó igények, nyomtatványok, dokumentumok igénylése


Elektronikus ügyintézés

E-papír

Az e-papír szolgáltatás bejelentkezéshez Ügyfélkapu regisztrációval szükséges rendelkezni.

Bejelentkezést követően először a címzettet kell kiválasztania: Fővárosi Vízművek Zrt., majd a Fővárosi Vízművek Zrt. nevével jelölt ügytípusok közül válassza ki az Önnek megfelelőt. A témacsoport mező a fenti két mező kitöltését követően automatikusan kitöltésre kerül. Ezt követően szövegesen begépelheti a társaságunk számára küldendő információkat, kérelmeket.

Kérjük, hogy amennyiben olyan megkereséssel fordul hozzánk, melynek érdemi ügyintézéséhez kitöltendő nyomtatvány is szükséges, akkor azt lehetőség szerint – a szükséges aláírásokkal ellátva – csatolja a bejelentéséhez. Nyomtatványaink erre a linkre kattintva tölthetők le.

Elektronikus aláírással nem rendelkező lakossági ügyfeleinknek lehetőségük van elektronikus aláírást igénylő dokumentumot, az úgynevezett AVDH (azonosításra visszavezetett dokumentum-hitelesítés) szolgáltatással benyújtaniuk a https://niszavdh.gov.hu oldalon keresztül társaságunkhoz.


Hivatali kapu

Társaságunk elektronikus ügyintés biztosítására kötelezett szervezet számára biztonságos kézbesítési szolgáltatáson keresztül is elérhető az alábbi azonosító adatok felhasználásával:

Hivatal rövid neve: FOVIZ
KRID azonosító: 207342199

SZÜF 

Társaságunk SZÜF központi szolgáltatáson keresztül történő elérhetősége erre a linkre kattintva érhető el (SZÜF-Magyarország.hu).

 

Papír alapú ügyintézés

Amennyiben levelet, dokumentumot kíván számunkra küldeni, kérjük, az alábbi címre postázza:
1397 Budapest, Pf. 512.